söndag 14 april 2013

Vad jag funnit och vad jag saknar - svenska

Tja, det jag mest funnit är att jag saknar vettiga lektionstider...

Jag tror att det är viktigt för de flesta av er att fokusera på provet i FYSIK vecka 20, och känner det som orimligt att lägga den muntliga NPdelen i svenska runt det provet, dvs precis före som det skulle bli för en del av er. DÄRFÖR HAR JAG GJORT OM I PLANERINGEN. Kolla in planeringsschemat.

Vi gör färdigt religionsdelen först (som betyder TÄNKA TÄNKA TÄNKA - men inte så mycket att förbereda hemma), och tar svenskproven sen. Jag delar in er i grupper om sju/åtta, och så får ni byta sinsemellan om ni vill få ert prov en annan dag, men det får ni sköta själva (och det gör ni säkert bra). Men OBS: detta är de tider som gives.

Provtider muntlig del NP svenska således:

onsdag 22 maj 10.45-11.50 Oscar, Sophia, Gaston, Linnea, Lowe, Jennifer, Anton
onsdag 22 maj 12.00-13.10 Victor, Mattias, Amanda, Anders, Elias, Alfred, Pontus
torsdag 23 maj 12.50- 14.10 Rasmus, Carolina, Sebastian, Jesper, Jonatan, Moa R, Hanna, Astri
onsdag 29 maj 11.50-13.05 Linh, Hanno, Daniel, Edvin, Emma, Moa W, Tomas

Den som inte håller tal har ingen lektion. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar